A Korean Odyssey 14.Bölüm

14 Şubat
Sonra İzle
İzledim

Yorumlar (18)

Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • Bts
    Bts Ziyaretçi
    Acaba neler olacak merak ediyorum
  • Meral Kayıtlı Üye
    320 p yokmuuuu
  • jiyong_aşkı
    jiyong_aşkı Ziyaretçi
    ya taaam korece bilenler anlar yani bizim gibiler neyse bölüm bu kadar mı yoksa daha yeni bölüm varmı 16 ve 15 çünkü fragman
  • Elif keskin
    Elif keskin Ziyaretçi

    Eğer Jang Sang ölürse veya ruhları değişirse bir dahaki bölümde tableti kırar ve yasa girerirm ??

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • selenay
    selenay Ziyaretçi
    yes be altyazı gelmişşş
  • Birisi
    Birisi Ziyaretçi
    ??? ve beklenen an tam zamanında valla diriliş sonrası ???
  • Birisi
    Birisi Ziyaretçi
    Vallahi helal sana herkese cevap veriyorsun her dizide her bölümde ayrı ayır yorumlara itinayla cevap veriyorsun. . Allah işini rast getirsin inşallah kolay gelsin klavyene sağlık ?
    • itina ile altyazı nezaman gelicek sorularına laf sokulur :D Küçük Düşürülüür :DD
      • Birisi
        Birisi Ziyaretçi
        Lafın bana mı yani admin bey ☺ yoksa genelleme mi
        • Genel :D Cidden çok sıkıldımyani sormayın yazmayın dedikte hala yazıyorlar sabahtan berı 40 tane fılan yorumu reddettim yani biyerden sonra hiçbir yorumu cevaplamayacaım onaylamıyıcagım ızleyen izleyip cıksın . Hatta buldum yorum yap kısmını kaldırıyorum :D
          • Birisi
            Birisi Ziyaretçi
            Reddettim diyorsun ya kaldırma yorum kısmını ya bazen bilgi almak için yazıyorlar. Haklısın aslında... kısacası arkadaşlar ingilizce alt yazı gelmeden türkçe alt yazı gelmiyor yani boşuna admin e sormayın artık bazen erken gelir bazen geç. . Onunda yapabileceği bişey yok oda kaynak bekliyor gelince zaten gece yarısı olsa bile güncelliyor ... yorumları okumadan sormayın bsy ...
  • Birisi
    Birisi Ziyaretçi
    Sanki anlıyormuşcasına izlememe ne demeli ? meraktan ?? bsy sorcam admin çok geç gelirmi alt yazı. .. işin gücün ortasında bakiym ikide bir ... rüyalarıma giriyor ya şaka gibi ?? oglusumla izliyoz bunlar konuşmayı bilmiyor diyor ????
  • çigdem
    çigdem Ziyaretçi
    alt yazı neden son bölümde çalışmaz ki
  • Aleyna
    Aleyna Ziyaretçi
    Çok heyecanlıyımmmm